Thursday 26 April 2012

Sahkan Terima Tawaran Matrik, UPU Terjejas (?)

In the name of Allah
the most Gracious
and the most Merciful~

entry sebelum ini aku ada cerita tentang
persoalan kawan lama aku tentang permasalahan ini:-
"kalau tekan button terima tawaran, UPU terjejas tak (?)"
dan soalan itu membuatkan aku sentap (!)

itu pun nak sentap*

sentap tak sentap~
aku terima sahaja andai "YA" jawapannya~
bukankah setiap perkara ada baik buruknya (?)
means, ada hikmah lah (:

bersyukur sebab ada kawan-kawan yang prihatin
tanya terus ke bahagian atasan.
ada yang emel dan ada yang telefon.

jawapan bagi persoalan tadi ialah "TIDAK"
faham (?)
so, jangan cuak-cuak atau bimbang pintu rezeki anda tertutup (!)
think positive sajo (:

untuk yakinkan anda~
terimalah bukti emel ini di mana aku tak boleh letak bukti panggilan telefon kawan aku.

cop! merepek!

( emel yang dihantar)
( emel yang dibalas )
( posisi pembalas emel )
okay,
itu sahaja aku nak share >.<
yang dah tahu duduk diam2,
jangan sombong mahupun berlagak (!)

notakaki:
doakan yang terbaik buat mereka yang akan menghadapi interview zakat selangor
seterusnya
berlapang dada dengan keputusan temuduga DQ.
aku pulak yang cuak untuk orang lain.

syukran~

.:: I am a simple human strive for success and also strive for ISLAM ::.

No comments: