Tuesday 28 February 2012

1st Giveaway from Cik Tempe Punye Blog

In the name of Allah
the most Gracious
and the most Merciful~

okay reader,
giveaway kali ini agak special~
kerana buat pertama kalinya,
saya support blogger negeri kelahiran saya~
dalam giveaway anjuran CIK TEMPE ini (:

( klik sini untuk join )
saya cuma nak ajak anda singgah blog ini juga~
sebab~
blog ini salah satu blog yang ada doodles (:
macam saya kata~
blog ber-doodle itu cantik kan?


header blog ini~
jelas mengatakan kenapa admin blog~
suka dengan nama cik tempe.
simple idea but interesting,
mungkin lepas nie
orang boleh panggil saya cik asam
sebab saya suka makan asam pedas (:
lagi best nick name CIK MASAM kan (.")

okay,
cik tempe bukan orang jawa!
habis orang apa?
orang Malaysia yang pasti!
yang lagi pasti
keturunan red warrior (;


cik tempe,
saya tak pernah makan tempe~
sedap kah?
tempe tu boleh buatkan wajah kita berseri kah?
sebab~
saya tengok gambar cik tempe,
memukau saya!
( hiperbola terhiper )


kenapa mesti data rahsia blog?
means,
kenapa bukan data terbuka blog?
okay,
saya tahu!
sebab,
masih banyak rahsia di sebalik data umum yang ditayangkan!
setuju?
(.")

okay reader,
saya jemput anda untuk terjah blog cik tempe ini~
simple is nice (:

saya tag insan terpilih untuk terjah blog cik tempe (:

notakaki:
dear cik tempe,
kalau diizinkan Allah~
saya nak tudung bawal
memandangkan saya memang susah nak keluar shopping (.")
kalau tudung bawal bukan rezeki saya,
mungkin ada yang lebih baik kan?

syukran~

.:: I am a simple human strive for success and also strive for ISLAM ::.

No comments: