Thursday 1 May 2014

Tamhidi.

In the name of Allah the most Gracious and the most Merciful


Perit 
Sakit
Pedih

Jadi untuk apa aku ingat?


20 tahun hidup
umur 18 & 19 paling aku nak lupakan
terlalu mengecewakan.


Jangan tanya aku apa moment yang aku ingat
Kerana jujur
Banyak yang sudah aku lupa
Termasuk runtin harian

Memang wajar 
Allah ajar aku lupakan cinta monyet aku
Terlalu awal
Rupa-rupanya Tuhan nak duga aku dengan dugaan yang berat
Dan masa itu
Aku dengan gayanya mudah melupakannya 
.____________.


Maaf andai aku sombong
Kita berdiri sudah tidak sama tinggi
Sahabat,
Kau kenal aku pasti!
Aku bukan jenis menghargai orang yang sudah sempurna.



Kerana jujur
Zaman tamhidi tiada erti buat aku
Walau semanis mana kenangan itu.


Maafkan aku sahabat.




.:: I am a simple human strive for success and also strive for ISLAM ::.

No comments: