Monday 13 August 2012

Jatuh untuk Bangun (!)

In the name of Allah 
the most Gracious
and the most Merciful~

oh my English (!)
yeah~
speaking test alone hari ini.
hancur*
kita hanya mampu merancang tetapi Allah sebaik-baik perancang.
aku tak sangka boleh se-blank itu.
bagaimana idea tidak datang
dalam membincangkan disadvantages of married early.

talk to my hand*

however~
i still cant believe that i score 7/10.
yeah~
thank to Allah is the most important.
maybe Allah wants to see me more commited on study.
yeah, i will not give up more (.")


nothing is impossible~
so, i will work hard okay (!)

sorry mum sebab tak angkat call~
kak lin tak sanggup sedihkan hati umi.
masa rakam lecture biology, tibe2 umi call*
bimbang sebab aku hantar mesej tak guna (!)

"umi, susahnya bljr dkt sini.
Kak Lin give up :'(
i am not good in muet."

jatuh bangun seorang pelajar tu biasa lah kan (:
steady lin (!)

esok test kimia.
aku akan pastikan itu yang terbaik (!)
biiznillah~

semua menghitung hari balik~
tapi
aku tak sanggup nak balik skg sebab
Ramadhan aku tahun ini tak segembira tahun lepas :(
dan~
aku bimbang habit tak suka bercakap sekarang
menyebabkan family sedikit terasa.
(benar kah ?)

so,
mum + dad~
dont worry (!)
i will struggle for Islam priority <3

syukran~

.:: I am a simple human strive for success and also strive for ISLAM ::.

No comments: