Monday 16 January 2012

tak kenal maka taaruf :)

In the name of Allah
the most Gracious
and the most Merciful~

okay!
the first one :)
so, lets taaruf yeah!

dari mane dapat ilham create blog ini?

memandangkan saya penganggur tegar lepasan SPM 2011~
saya selalu on9 (not 24 hours, okay!)
punye bosan menghadap muka buku~
hati terlintas nk google gambar2 cantik :)
yeah, totally excited dengan fotografi~
search punye search,
saya terjumpa gambar kartun comel :)
memang dah lama cari~
barulah saya tahu apa itu doodle :)
terjah punye terjah~
saya dapat istilah baru~
iaitu freebies :)



nampak best berdakwah dgn doodle muslimah :)
sebab cute + sweet~

search punye search~
oh, ramai rupenye buat segmen freebies.
and i get an idea to combine them in a blog~
doodle gempak + doodle gempak = doodle meletup!

sebelum ini ada blog?

yep, ada.
cuma private one :)
hal peribadi tak boleh dikongsi open2 okay :)

tak takut kene serang dengan pemilik-pemilik hasil seni?

takut~
cuma saya akan guna pemberian freebies anda sebaiknya~
dan bagi photo2 yg cun2 yg saye copyright~
dengan izin-Nya saya tak salah guna!
dan saya akan cuba memenuhi syarat-syarat copyright anda :)

harapan penubuhan blog ini?

semoga memberi 1001 kebaikan kepada semua

notakaki: saya akan cuba curi mase update tentang tuan milik freebies yg saya terjah :)

.:: I am a simple human strive for success and also strive for ISLAM ::.

No comments: