Sunday 11 November 2012

[PAST]: English Journal

In the name of Allah
the most Gracious
and the most Merciful~

can you feel what i feel now? 
am I sad? am I happy? am I no feeling -.-

perhaps this entry will be bahasa rojak*

teringat anis ask me, 
"is the word le exist in English?" 
i just noticed that human now is so creative.
 how can the word "the" is given a short form "le"

alahai*

i just want to show off this~


nice one right (?)
ini bukan aku pun yang buat -.-
my best buddy dekat KI tolong buat kan :')
untung kan ada kawan yang ringan tulang >.<
seriously, bangga ada kenangan tersendiri dengan kawan kita .__.

berlagak*

alhamdulillah~
sejak deactive facebook dan twitter rasa lagi bermakna life nie.
kesengalan senangkan hati*
even sebenarnya sampai masuk mimpi -.0
teruk kan kan kan (?)
laughing for myself*


this journal we need to submit every week.
even mula-mula saja istiqamah hantar tiap minggu -.-
perhaps, madam wished to see our improvement in writing.
yeah, I am proud to have this opportunity.
I can talk many thing and madam will gave me some advise
and proudly madam graciously gave me thumbs up (!)
my life is really interesting you know ^.^


oh, cukuplah angkat bakul hatta merepek meraban*

 sebenarnya kan kan kan (?)
aku terkejut baca journal ni.
tahu tak kenapa (?)
sila tengok gambar di atas punya atas bahagian my dream .__.

sedikit keraguan di situ.

adakah benar aku pernah bercita-cita nak jadi dentist sebenarnya (?)
-.-
aku tak sangka Allah perkenankan.
mungkin aku lupa aku pernah berdoa bersungguh-sungguh untuk impian aku itu.
standard lah, dulu baik sekarang kurengggg -.<

need to improve myself*



maka nikmat Allah manakah yang perlu aku dustakan (?)
sedar tak sedar~
Allah permudahkan segala-galanya.

bertahan untuk beberapa bulan lagi.
moga dipermudahkan Allah.
aku terpaksa berkorban segala-galanya untuk sem dua ini.
untuk tidak mensia-siakan peluang yang Allah bagi.

andai Allah tetapkan sesuatu yang lain
aku percaya memang sengaja Allah izinkan aku
merasai kemanisan hidup yang penuh dengan ujian :')

btw~
I am good in drawing too.
presenting~


nombor tak bermotif -.-
yang penting comel ._______.

stop talking about the past 0.0
cuti yang sungguh dipenuhi ilmu.
satu family jadi kaki buku.
mungkin taknak hidup bosan masa terbuang begitu saja :D
bajet*
no need to worry, aku tak baca buku yang akan ditanya dalam exam sem 2.
aku baca buku yang akan ditanya dalam exam akhirat :')
moga sama-sama dapat pointer tinggi-tinggi saat kehidupan yang kekal itu.

notakaki:
doakan aku berjaya selesaikan karya hasil buah tangan
mengenali adik angkat sendiri demi memberi kesedaran kepada masyarakat
betapa pentingnya erti kesyukuran .__.

syukran~

.:: I am a simple human strive for success and also strive for ISLAM ::.

No comments: