Thursday 9 February 2012

Langkah Kanan: GA Pertama Sicantik Siezuka

In the name of Allah
the most Gracious
and the most Merciful~

Alhamdulillah,
buat kali kedua memenangi GA
setelah memenangi
kenapa seronok sangat?
orang lain pun menang GA dah banyak.
maaf~
saya seronok kerana ini rezeki Allah (:


Kali ini saya pemenang bertuah (:
bukan kerana random.org
mungkin kerana entry saya 
terlebih semangat daripada org lain kowt~
Allah tengok usaha kan?

GA ini saya sertai bukan kerana suka2.
GA milik cik nurul akmal ini~
membuatkan saya tertarik.
'wow, a good job! meminta pandangan org ramai.'

thanks Cik Nurul Akmal (:

notakaki:
boleh baca entry ini kalau nak tambahkan pengetahuan GA ini
dan selok beloknya~

syukran~

.:: I am a simple human strive for success and also strive for ISLAM ::.

2 comments:

Cik Nurul said...

Salam,

kite baru bace.. hadiah kt dah pos.. ;)

entry awak yg best tu buat kt tertarik.. ;)

lin~ said...

w'salam~

terima kasih sudi terjah kembali (:

thanks a lot~