Saturday 4 February 2012

Dengan izin-Nya :)

In the name of Allah
the most Gracious 
and the most Merciful~

Alhamdulillah,
dengan izin Allah~
karya saya diterima oleh~

bagaimana disedari?
trafik blog hari ini aneh sikit~
cek punye cek~
okay, sumber link daripada



bagaimana saya terlintas hantar karya?
saya terbaca entry sahabat saya~
milik QueAe~
terima kasih sahabat!
awak sangat berjasa buat saya~
kerana awak telah merealisasikan salah satu impian saya (:
jom terjah blog ukhti ex-smka kuala selangor ini.


karya apa yg saya hantar?
Cerpen: Aku Terima Lamaran Pemilik Tudung Labuh.

reader sekalian dialu-alukan baca.
moga2 pembacaan anda memberi kekuatan utk terus bermujahadah :)

notakaki:
semalam baru rasa lemah.
tetapi hadiah Allah di pagi Maulidur Rasul ini sangat bermakna.

syukran~

.:: I am a simple human strive for success and also strive for ISLAM ::.

2 comments:

QueAe said...

Tahniah Salimi ^^
hehe~~

lin~ said...

a lot of thanks dear :)