Sunday 19 February 2012

Seribu Juta Rasa

In the name of Allah
the most Gracious
and the most Merciful~

kawan saya pesan~
kita kene sibukkan diri
supaya tak terasa sunyi :)
kerana
di sebalik kesunyian~
pasti ada makhluk Allah yang lain mengganggu hati
dan mengganggu tahap mujahadah.

( hak milik senyom design studio )
jadi dengan ini~
saya sebagai guard rumah kelas pertama
yg apply kerja menggunakan result trial
yang tak mampu score straight A~
membuat keputusan
utk join contest selalu di blog ini!

ini pun nak buat entry?
kene~
sebab nak cakap jugak~
entry stop about contest perlu dibatalkan.
maaf,
saya hanya mampu merancang
tapi Allah sebaik-baik perancang.

ingat mula2 banyak sangat kerje boleh buat utk spend masa
rupanya~
masa berbaki masih banyak dalam seharian.

itu sahaja yang saya nak kata.
join giveaway dan contest pilihan saya
utk mengurangkan gangguan jiwa
yg sedang berbolak-balik ini.
saya tahu~
pasti ada hikmahnya!

( hak milik senyom design studio )


notakaki: 
kawan saya ada pesan~
kalau kita sukakan seseorang,
jangan ganggu dia!

syukran~

.:: I am a simple human strive for success and also strive for ISLAM ::.

No comments: