Thursday 2 February 2012

Stop about Contest~

In the name of Allah
the most Gracious
and the most Merciful~

kebosanan.kebosanan.kebosanan.
tetapi saya sudah bosan dengan hidup menghadap laptop sepenuh masa~

malam ini dah decide utk~
stop join contest~
bukan sebab leceh, tetapi~
kerana masih bnyk hal utk dibuat (:
btw, sepanjang saya join contest2 blogger~
banyak saya belajar (:
saya tahu tentang bisnes online~
saya baru tahu bagaimana cara nak tarik pelanggan~
saya kenali pelbagai kerenah manusia di blog~
tengok, semuanya ada hikmah~

mungkin bukan langkah kanan saya memperoleh hadiah~
kerana saya tahu~
masih ada manusia yg memerlukan hadiah itu berbanding saya~
Allah kan Maha Perancang :)
rezeki ada di mana2~

notakaki:
saya suka budak baik 
tapi menyukai budak baik itu bosan 
kerana bagaikan tidak wujud dirinya dalam hari kita :)

( hak milik senyom design studio )

syukran~

.:: I am a simple human strive for success and also strive for ISLAM ::.

No comments: