Sunday 13 May 2012

Misi Berhati-Hati

In the name of Allah
the most Gracious
and the most Merciful~


langkah pertama menjaga hati adalah kena selalu berhati-hati (:
setuju (?)
heeew.heeew.heeew.
alhamdulillah~
kawan-kawan support hujah aku.
daripada kekuatan yang sedikit menjadi banyak sikit <3


merepek memang merepek.
tapi~
inilah dakwah santai namanya.
simple tapi terkesan (:

thanks kawan-kawan.

( hak milik senyom design studio )
.tacink.tacink.tacink.
sayang kawan-kawan yang selalu support aku.
yang kadang-kadang buat aku tergamam pada mulanya~
tetapi pada akhirnya aku menyedari ada apa dengan nasihat.

( hak milik senyom design studio )
dengan izin-Nya~
saya akan cuba dan terus mencuba.

( hak milik senyom design studio )
senyum (:

syukran~

.:: I am a simple human strive for success and also strive for ISLAM ::.

1 comment:

Najiha Aqila said...

"ketahuilah dalam diri manusia itu ada seketul daging, jika baik daging itu maka baiklah seluruh jasadnya" :)