Friday 2 March 2012

Langah Kanan: 1st Giveaway Cik Tempe

In the name of Allah
the most Gracious
and the most Merciful~


entry yang dah familiar sudah kan?
tapi,
saya kene rajinkan buat senaman jejari~
untuk tulis entry ini.
kenapa?
peraturan yang saya tetapkan kalau join contest!
ahah?
kerana entry ini akan jadi kenangan satu masa nanti (.")

setelah berjaya di giveaway
saya berjaya dalam giveaway anjuran cik tempe pula.
alhamdulillah~

giveaway ini bukan guna pertolongan random org.
tapi,
berdasarkan entry yang dinilai sendiri oleh akal manusia (:
jadi,
saya punya entry bukan yang terbaik tetapi ada baiknya (.")

terima kasih cik tempe dan semua yang terlibat (.")

notakaki:
Allah bagi sesuatu rezeki kepada yang memerlukan.
ada yang kutuk header blog ini yek?
maaf, tak mampu nak puaskan hati semua pihak.

syukran~

.:: I am a simple human strive for success and also strive for ISLAM ::.

1 comment:

Anonymous said...

salam..
berminat utk beli domain utk blog ni tak?

cth

www.nama domain yg dipilih.com


if berminat blh email ,sms or call saya ye

email : sales@nahrinet.com

hp : 019 979 7070

thanks