Sunday 11 March 2012

Langkah Kanan: Segmen Secebis Kata untuk Ibu Bapaku Tercinta

In the name of Allah
the most Gracious
and the most Merciful~

nice one kan?
cenderahati yang bermakna buat saya!
thanks admin!

apa yg cuba sampaikan ni?
sebenarnya~
sebelum ni saya ada join segmen~
seperti yang tertera di tajuk entry ini.
dan alhamdulillah~
terpilih sebagai entry terbaik.

tak percaya?
klik sini utk melihat bukti.


thanks teacher fadzila~
yeah, straight to the point.
kalau nak cerita semua,
memang tak cukup sekotak tisu utk lap air mata.
bukan sebab sedih,
tp sebab mengantuk (.")

joke only!


aduh, segan pulak bila tengok komen ni?
apa yg segan?
tuh, syarat rasmi pembacaan entry adalah sedekahkan senyuman terlebih dahulu (.")
kelakar pula bila baca~
yeah, tp itu memang sasaran aku.
membuatkan orang tersenyum~
memandangkan azam tahun 2011 macam tak selesai lagi.
menceriakan 1000 orang (.")

oh, encik muhammad fadhil~
ada sedikit salah faham di sini.
sebenarnya surat tu saya buat utk pujuk hati saya sendiri.
bukan daripada umi abah saya (:
pujuk hati calon SPM yg jauh daripada keluarga.
maaf, atas kecuaian tak bagi tahu keterangan gambar.

okay reader,
nak baca entry tak seberapa ni?
tapi,
lapangkan dada okay!

notakaki:
tidak sempurna iman seseorang itu sehingga dia mencintai saudaranya
melebihi mencintai dirinya sendiri.

syukran~

.:: I am a simple human strive for success and also strive for ISLAM ::.

No comments: