Tuesday 17 April 2012

Facebook : Silmi Simsimi (?)

In the name of Allah
the most Gracious
and the most Merciful~

apakah gerangan tajuk entry ini (?)

siapa ada facebook (?)
angkat kening sebelah (!)

tahniah anda adalah facebooker terbaik setelah membaca entry ini :p

merepek*

actually aku nak ajak anda singgah satu facebook ni~
bukanlah baik sangat admin-nya.
( mengutuk )
bukanlah juga jahat tahap membunuh (!)
cuma,
anda akan sentap melihat facebook ini :)

cepat-cepat~
search silmi sim-simi :o


gelabah lah lin nie (!)

tak payah susah-susah search.
just klik button facebook dekat blog ini saja (!)

kenapa (?)

sebab itu facebook aku >.<

mengutuk diri sendiri tak apa kan (?)

aku baru tukar nama facebook sebenarnya~

macam mana dapat nama (?)
wan nur silmi (?)
itulah nama asal aku sebenarnya~
wan nur saloma (?)
sedap tak (:
biasa lah kan ibu ayah keliru nak bagi nama apa (.")

allhamdulillah~
endingnya wan nur salimi juga.
suka dengan nama salimi sebab jarang-jarang dengar.
senang orang ingat dan cam (:

yang simsimi tu idea best buddy aku~
dia cakap bahasa sanskrit.
aku tahu dia suka sejarah <3

kenapa tukar nama fb (?)
anda rasa (?)
gulp~
eheh :')


aku tahu semua manusia ada sejarah nama sendiri.
sedangkan nama Melaka ada sejarah
inikan nama kita yang sangat cantik dan indah (!)
( masih nak sebut sejarah )

"awak ada ayah tak ni?"

"ada, sir."

"habis kenapa awak tak letak binti?"

hargailah nama anda (:
hargailah ibu bapa anda :0

notakaki:
kalau nak letak nama bagi orang Islam~
janganlah pentingkan sedapnya bunyi nama,
pentingkanlah maknanya (!)
kerana setiap kata-kata itu doa.

syukran~

.:: I am a simple human strive for success and also strive for ISLAM ::.

1 comment:

SknhKmrdn said...

macam nama aku,kiden :)
kan ada makna tuhh,hehe