Tuesday 17 April 2012

Langkah Kanan: Contest Aku Suka Makan Coklat!!

In the name of Allah
the most Gracious
and the most Merciful~


ini rezeki Allah yang ke-dua belas
sepanjang berblogging dalam tempoh bergelar lepasan SPM.
alhamdulillah~


okay,
sorry semua pemenang lain yang dah hantar info awal2~
bukan disengajakan :'(
seminggu ni hanya dapat buka blog guna hp saja,
so,
agak sukar nak terjah sana-sini~
lagipun,
aku bukan kaya nak tanggung bil bukak internet guna phone ni (:

petang tadi pergi sekolah umi buka internet~
asalnya nak isi permohonan pinjaman MARA
dush,
entah macam mana ada kesilpan teknikal lagi~
MARA tetap tak boleh apply lagi (!)
( melalui info yg aku dapat lah )
nak dijadikan cerita,
aku buka blog dan fb~
cepat saja settlekan hutang aku (!)


btw,
Pinjaman MARA dah buka malam ni (!)
( klik sini )

maaf,
menyusahkan banyak pihak >.<

nak tahu result penuh contest ini (?)
( klik )

nak baca entry tak seberapa menggunakan idea pantun merepek (?)
( klik )

terima kasih Allah kerana gerakkan hati penganjur pilih aku sebagai pemenang.
jujur sahaja~
rasa terkejut amat-amat~
sebab penyertaan banyak so persaingan banyak lah kan (?)
Allah tahu yang terbaik.
terima kasih juga penganjur (!)

notakaki:
Allah ini seakan-akan tahu yang aku sekarang selalu moody,
so, 
Allah hadiahkan coklat untuk aku (:

syukran~

.:: I am a simple human strive for success and also strive for ISLAM ::.

No comments: