Monday 23 April 2012

Suka Lepak Sini (!)

In the name of Allah
the most Gracious
and the most Merciful~

alhamdulillah~
pagi bermula dengan senyuman :D


entry ini memang pelik daripada entry sebelum ini~
sebab
aku nak share dengan awak, awak dan awak semua
blog yang selalu aku terjah diam2 dan inspired aku lah (!)


this is my sister's blog~
sebab tu aku letak nama blog aku
~ blog cik salimi ~
menjaga keturunan :)

yeah, saya memang sangat mementingkan keluarga (!)
apa kakak buat, aku nak buat.
no wonder lah kan,
anak sulung memainkan peranan penting bagi teladan (!)

okay, lari topik >.<

kenapa suka blog DR SYAMIMI ni (?)
sebab~
aku suka tengok gambar2 dia dekat egypt, noktah (.)
blog berfungsi untuk merapatkan ukhuwah juga kan (:
pengubat rindu.


siapa tak kenal blogger terkenal muslimah ini kan (?)
google sajo dan tulis dena bahrin.
keluarlah blog ini >.<

aku suka blog kak dena sebab~
blog ini banyak gambar (!)
especially,
suka tengok gambar kak dena dressing~

even aku memang mustahil untuk keluar rumah dressing macam kak dena,
aku tetap suka mencuba di rumah.
suka ubahsuai gaya pemakaian mahu bertudung untuk personaliti aku.
( tiba-tiba teringat cita-cita waktu sekolah rendah nak jadi pereka fesyen )

ini blog bakal dentist >,<
kawan seperjuangan di Bumi Wakafan~
suka blog ini sebab cun (!)
simple is nice kot.
even gambar tak banyak~
kualiti gambar itu penting (!)

ada lagi blog yang aku suka terjah.
contoh
sini dan sini

ciri-ciri blog yang aku suka singgah sana:-
1. banyak gambar sebab awesome amat (!)
2. cerita tentang pengalaman dan dikaitkan dengan Islam. tak suka baca artikel tazkirah panjang2 sebab tak warna-warni. suka orang berdakwah sempoi-sempoi.
3. bersastera dalam erti kata lain ada quotes menarik di setiap entry.

sekian.

sesiapa yang nak calonkan blog 
yang memiliki ciri-ciri di atas
untuk aku bertenggek selalu
bolehlah kenal-kenalkan dekat aku.
ceh, macam nak cari jodoh (!)

btw, lupa plak~
aku suka lepak blog muslimin mahupun muslimat bumi wakafan >.<
tambah-tambah blog budak yang ngek sikit sebab kelakar (.")

notakaki:
jadi orang sempoi itu hot (!)
tapi, aku tak suka budak hot. haha (!)

syukran~

.:: I am a simple human strive for success and also strive for ISLAM ::.

No comments: