Wednesday 4 April 2012

Kebuntuan Melanda (!)

In the name of Allah
the most Gracious
and the most Merciful~

subhanallah. astaghfillah. 
kene banyakkan beristighfar dah aku sekarang ni (!)

tak sangka bila fikir soal masa depan~
boleh menyebabkan orang frust dengan kita dalam memberi pandangan.
yeah, hanya ibu ayah sabar layan kerenah anak2 :'(

asasi sains perubatan (?)
yeah, itu matlamat aku (!)
cuma best buddy aku tiba2 ingatkan aku pasti akan ada lambakan doktor.
sebenarnya, aku memang dah tahu semua tu~
cuma yeah~
aku ada matlamat lain sebenarnya.

untuk belajar ilmu medik bukanlah sesuatu yang mudah~
untuk memulakan pekerjaan doktor adalah sesuatu yang perit (!)
tetapi bukankah setiap kesusahan akan disusuli dengan kesenangan?


Allah tahu yang terbaik buat aku,
andai Allah tetapkan ujian yang berliku untuk ke arah itu.
sesungguhnya Allah tahu aku mampu menghadapinya (!)

wink.wink.wink.
tak tahu kenapa selalu terasa hati dngn orang akhir2 nie.
okay, mungkin perasaan sensitif dulu datang kembali (!)
dah main jauh2 sensitif!

syukran~

.:: I am a simple human strive for success and also strive for ISLAM ::.

1 comment:

Miss N™ said...

moga dipermudahkan segala urusan.. Amin..!