Saturday 21 April 2012

Langkah Kanan: Kontest Dia Dihatiku Dia Idamanku

In the name of Allah
the most Gracious
and the most Merciful~

Alhamdulillah~
sekali lagi dinobatkan sebagai pemenang.
okay,
aku tahu Allah telah lembutkan hati para juri untuk pilih aku sebagai pemenang.
kenapa (?)
mungkin Allah nak suruh aku baca buku
"Kerana Allah Aku Menikahimu".
agaknya lah kan (.")


contest kali ini aku just tulis sesuatu dari hati aku~
iaitu tentang salah satu impian aku
iaitu memiliki pasangan hidup yang boleh melengkapi hidup ini.
tapi,
itu mood menulis aku waktu tarikh 12 March kan (?)

manusia boleh berubah >.<

aku tak rasa yang aku layak dapat lelaki idaman itu
sebab~
aku kenal aku (!)

hati dah kering sekarang~
rasa cam impian itu simpan di kotak yang perlu dibuka pada usia 20-an kelak.

"pentingkan yang lebih penting daripada yang penting kerana 
yang lebih penting itu lebih penting daripada yang penting."

( hak milik senyom design studio )
syukran~

.:: I am a simple human strive for success and also strive for ISLAM ::.

1 comment:

Anonymous said...

bagusnya blog ni... keagamaan :)

p/s: Bakal menggegarkan dunia blogger pada 30 April 2012: RahsiaSocialBookmarking.com