Monday 16 April 2012

Langkah Kanan: I Want Makeover Blog by NanaLee

In the name of Allah
the most Gracious
and the most Merciful~

dah lama tak update blog (!)
apatah lagi update tentang langkah kanan.
bukan sebab tiada langkah kanan~
cuma, tak sempat update sebab ada masalah teknikal.

untuk langkah kanan merangkap rezeki yang diaturkan ALLAH
saya berjaya menarik hati nanalee untuk makeover blog simple ini.
mula2 rasa cam nak makeover, so join lah~
sebelum keputusan keluar, rasa taknak plak orang makeover-kan
sebab kalau blog diatur oleh orang, sukar untuk aku aturkan yang seterusnya.
tapi~
Allah dah tetapkan saya terpilih (!)


nak tahu keputusan penuh (?)

nak tahu entry mana yang Allah gerakkan hati penganjur untuk terpikat (?)

agak sukar untuk PM Nanalee nie~
mungkin ilmu IT aku tak tinggi sangat.
eheh~
nak dijadikan cerita,
aku tak makeover blog lagi.
masih kekal dengan hasil kerja aku (:

tak cantik sorry~
tapi, 
bukankah kekemasan itu cantik (?)

nak cakap blog kau kemas kah cik lin (?)

gulp,
kemas bagi aku
dan harap bagi semua pembaca (.")

agak-agak sampai bila aku akan kekal dengan blog ni (?)

syukran~

.:: I am a simple human strive for success and also strive for ISLAM ::.

No comments: